'רכב שיתופי' לוקח את כל הדברים הטובים שיש לרכב פרטי להציע, ומדלג על החסרונות.
כך הנהג חוסך לעצמו את כל הטרחה שבאחזקת רכב ושלא לדבר על ההוצאות המרובות: טסט, ביטוח, תיקונים וההוצאה הגדולה ביותר – קניית הרכב.
מרגע ההצטרפות לסיטי קאר, מאות רכבים שיתופיים ברחבי הארץ יעמדו לרשותך, זמינים לנסיעה ומתודלקים. זה לא משנה אם מדובר בנסיעה של שעה או חמש שעות, קניות לשבת או חתונה מחוץ לעיר, בבוקר או בערב, יש לך רכב שיתופי. יש לך סיטי קאר.
שאלות ותשובות

יש לכם שאלה על השירות? קיבצנו לכם את כל המידע הנחוץ לכם כדי ליהנות משירות סיטי קאר.
איפה הכל התחיל?
רכב שיתופי קיים במדינות אירופה מאז שנותה-50 וכיום ניתן למצוא את המיזם ברוב מוחלט של הערים הגדולות בעולם בדגש על אירופה ובמדינות נוספות.
מהו בעצם רכב שיתופי?
רכב לשימושך האישי. מנויי הרכב השיתופי יכולים בכל זמן להיכנס לאחד ממאות הרכבים העומדים הכן בפריסה רחבה ונוחה ופשוט לנסוע ליעדם. השימוש בפועל מתבצע באמצעות קוד אישי הניתן לכל מנוי, ובלחיצת כפתור ניתן לפתוח רכב חדש, נקי ומתודלק בכל שעה ובכל מקום.
למי זה מיועד?
שירות הרכב השיתופי נותן מענה לכל בעל רישיון שרוצה לוותר על כל ההוצאות והטרחה שבאחזקת רכב פרטי, ומדי פעם צריך לצאת לנסיעות מזדמנות, סידורים, קניות ועוד. וכן לאנשים שמעוניינים בפתרון נוח ומשתלם לרכב שני בבית.
במה זה שונה מהשכרת רכב רגילה?
בעוד שבהשכרת רכב רגילה מינימום הזמנה מתבטאת ביום שלם, כאן יש את האפשרות לקחת רכב לפי שעות. בנוסף, אין את ההגבלה של השעות בהן הסניף פתוח, וניתן לקחת את אחד ממאות רכבי סיטי קאר בכל שעה משעות היום, גם באמצע הלילה, וכמובן… שאין צורך לטרוח וללכת עד לסניף כי הרכב מחכה מתחת לבית.
איך מתבצעת בפועל נסיעה ברכב שיתופי?
מנוי המעוניין להשתמש ברכב, מעדכן אותנו דרך המערכת הקולית או המוקד/ אפליקציה/ האתר על המיקום המבוקש ומשך השימוש הרצוי לו. אנחנו מפנים את המנוי לרכב הקרוב אליו ובאמצעות קוד אישי הוא פותח את הרכב ונוסע.
האם ניתן להזמין רכבים מראש?
כן, ניתן להזמין ולשריין רכבים עד חודש מראש.
אפשר לבטל הזמנה?
כן, ניתן לבטל הזמנה עד שעתיים לפני תחילתה ללא עלות.
במידה והמנוי יבטל את ההזמנה פחות משעתיים לפני תחילתה הוא ישלם עלות ביטול של 50% מערך ההזמנה. (מלבד שעות מוזלות 100%) ביטול שיתבצע לאחר שעת ההתחלה, יחייב את המנוי ב- 100% מעלותה.
עד איזו שעה השירות פעיל? האם ניתן להזמין בלילה?
השירות זמין 24 שעות ביממה באמצעות המערכת הקולית /האפליקציה/ האתר וכן באמצעות מוקד הזמנות טלפוני מאויש.
האם מישהו נוסף מלבד המנוי יכול לנהוג ברכב?
לא, אין ביטוח לנהג שאינו מנוי בשירות, למעט בני זוג שיכולים להירשם כנהג נוסף.
היכן ניתן למצוא את רכבי סיטי קאר?
מאות רכבי סיטי קאר פרוסים בכל רחבי הריכוזים החרדים:
אופקים, אלעד, אשדוד, בית שמש, ביתר עילית, בני ברק, בת ים, גבעת זאב, חיפה, ירושלים, כוכב יעקב, כפר חב"ד, לוד, מודיעין עילית, פתח תקווה, קריית יערים, רחובות, רכסים.
אלו רכבים יש לסיטי קאר אוטומטים או ידניים?
כל הרכבים אוטומטים.
מה עושים במידה והנסיעה התקצרה או התארכה מהמתוכנן?
המנוי מעדכן אותנו על השינוי במערכת הקולית באתר/ באפליקציה, וממשיך בנסיעה כרגיל, בתנאי שהרכב לא הוזמן ע"י מנוי אחר.
מדוע חייבים להודיע מראש על שינוי בזמן הנסיעה?
המערכת הממוחשבת של סיטי קאר נבנתה לאחר השקעה רבה ותוכננה על-פי מודלים בינלאומיים כדי שאלפי המנויים שלנו ייהנו מחוויית משתמש עד הפרט הקטן ביותר. לכן, במידה והמנוי יחזיר את הרכב באיחור ללא הודעה מוקדמת זה יפגע באיכות השירות שסיטי קאר מעוניינת להעניק למנוייה ועבור זה הוא יחויב בקנס בהתאם לדיווח.
כיצד מבצעת "סיטי קאר" את החיוב המדויק של כל מנוי?
ברכבים קיימת מערכת חיישנים ייחודית, המנטרת את משך הזמן של כל נסיעה ומספר הק"מ שביצע המנוי. החיוב הינו על פי תעריף קבוע וזול במיוחד. כך מגיעים מנויי הרכב השיתופי למצב המשתלם משלמים רק על מה שנוסעים, בלי הוצאות נלוות על אחזקת רכב.
כיצד משלמים על השירות?
התשלום מבוצע ישירות מכרטיס האשראי פעם בחודש.
האם יש חיוב על שבת?
חברת סיטי קאר הינה חברת הרכב השיתופי היחידה ששומרת שבת ולכן אין חיוב כלל משעת כניסת השבת ועד צאתה.
מי אחראי למלא דלק?
מה עושים במידה והמנוי קיבל דוח חניה או דוח משטרה?
על המנוי לדאוג לשלם את הדו"ח. במידה והדו"ח יגיע אלינו, הוא יוסב על שם המנוי ויהיה כרוך בדמי טיפול והסבה.
איזה סוג ביטוח יש למנויים?
מרגע ההצטרפות ל 'סיטי קאר' המנוי מבוטח ביטוח חובה ומקיף בכל שעה בכל נסיעה ובכל רכב לכן חשוב שהמנוי עצמו יבצע את ההזמנה, רק כך הוא יהיה מבוטח באופן מלא.
מה עושים במקרה של תקלה ברכב?
מתקשרים לנציגים שלנו שזמינים 24 שעות ונותנים מענה לכל שאלה או בעיה.
מה עושים בעת תאונה?
יש לחייג למוקד סיטי קאר 2319 * ולקבל הנחייה מלאה מהנציג. אין לעזוב את שטח התאונה מבלי לקחת פרטים מלאים של המעורבים.
מהי מדיניות "סיטי קאר" במקרה של נזק לרכב?
לפני כל נסיעה יש אפשרות לדווח על שריטות וכדו' במידה ונמצאו ברכב.
במקרה של נזק שנגרם בשעת השימוש, המנוי יישא בעלות התיקון בלבד (עד לתקרה מקסימלית של כ – 2000 ₪ בלבד).
האם קיימת אפשרות להפחתת ההשתתפות העצמית?
קיימת אפשרות להפחתה עד לתקרה מקסימלית של 300 ₪ בלבד. עלות ההפחתה הינה תוספת של 5 ₪ לשעה או 45 ₪ ליום.
מה בנוגע לכביש 6?
ניתן להעביר את המנוי על שמכם וכך החיוב יגיע ישירות על שמכם. במידה והחיוב יגיע אלינו נגבה את מחיר העלות + 20 ש"ח דמי טיפול.